Vodstvo i tim

Naslovna   //   Lučka uprava Zadar

Tijela Lučke uprave Zadar

Tijela Lučke uprave Zadar su Upravno vijeće i Ravnatelj.

Upravno vijeće

Upravno vijeće:

  1. donosi statut lučke uprave i odlučuje o njegovim promjenama
  2. donosi četverogodišnji plan razvoja luke kojim se postavljaju ciljevi u skladu s kojima se definira godišnji plan rada luke i financijski plan
  3. donosi godišnji plan rada luke s financijskim planom
  4. prihvaća izvještaj o ostvarenju godišnjeg plana rada luke te financijski izvještaj
  5. donosi lučke tarife
  6. daje koncesije za obavljanje lučkih djelatnosti
  7. donosi odluku o posebnoj upotrebi
  8. imenuje stručnu komisiju za izbor ravnatelja
  9. imenuje i razrješava ravnatelja
  10. donosi opće akte lučke uprave
  11. osniva stručno povjerenstvo za koncesije
  12. osniva radna tijela za obavljanje i praćenje poslova iz njegova djelokruga te imenuje i razrješava njihove članove
  13. obavlja i druge poslove u skladu s Zakonom o pomorskom dobru i morskim lukama i statutom lučke uprave.

Upravno vijeće donosi statut lučke uprave uz prethodnu suglasnost Vlade Republike Hrvatske.

Upravno vijeće donosi četverogodišnji plan razvoja luke na temelju Nacionalnog plana iz članka 35. stavka 1. Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama.

Upravno vijeće ima predsjednika i šest članova koje imenuje i razrješava Vlada Republike Hrvatske.

Predsjednika i četiri člana Vlada Republike Hrvatske imenuje i razrješava na prijedlog ministra te po jednog člana na prijedlog izvršnog tijela jedinice područne (regionalne) samouprave i izvršnog tijela jedinice lokalne samouprave u kojima je sjedište lučke uprave.

Mandat predsjednika i članova Upravnog vijeća je četiri godine i ista osoba može biti ponovno imenovana.

Radom Upravnog vijeća rukovodi predsjednik Upravnog vijeća.

Upravno vijeće sastaje se po potrebi, a najmanje jednom u tri mjeseca, a odluke donosi većinom glasova svih članova Upravnog vijeća.

Članovi Upravnog vijeća Lučke uprave Zadar su:

  1. Darko Kasap, predsjednik
  2. Boris Fantulin, predstavnik Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, član
  3. Živko Kolega, član
  4. Alen Rukavina, predstavnik Lučke kapetanije Zadar, član
  5. Marino Buturić, član
  6. Željko Lončar, predstavnik Zadarske županije, član
  7. Mario Pešut, predstavnik Grada Zadra, član

O ostalim ovlastima Upravnog vijeća pročitajte više u članku 19. Statuta Lučke uprave Zadar.

Ravnatelj

Ravnatelj je poslovodni i stručni voditelj lučke uprave.

Ravnatelj organizira i vodi poslovanje lučke uprave, predstavlja i zastupa lučku upravu te odgovara za zakonitost rada lučke uprave.

Ravnatelj je za svoj rad odgovoran Upravnom vijeću i ministru.

Imenovanje ravnatelja

Ravnatelja na temelju provedenog javnog natječaja i zapisnika stručne komisije imenuje Upravno vijeće. Za ravnatelja se može imenovati osoba koja ima najmanje visoku stručnu spremu i pet godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima, dok se ostali uvjeti koje mora ispunjavati osoba koja se imenuje za ravnatelja uređuju statutom lučke uprave. Mandat ravnatelja je četiri godine.

Ravnatelj može imati pomoćnika.

Ravnatelj Lučke uprave Zadar je gdin. Željko Knežević, koji je na mjesto ravnatelja imenovan u kolovozu 2022. godine.

Dužnosti ravnatelja

Ravnatelj s predsjednikom Upravnog vijeća lučke uprave zaključuje ugovor o radu.

Dužnosti ravnatelja su:

  1. izvršava opće akte i druge odluke Upravnog vijeća te prati njihovu provedbu
  2. predlaže Upravnom vijeću opće akte
  3. predlaže Upravnom vijeću četverogodišnji plan razvoja luke
  4. predlaže Upravnom vijeću godišnji plan rada luke s financijskim planom
  5. predlaže Upravnom vijeću izvještaj o ostvarenju godišnjeg plana rada luke i financijski izvještaj
  6. predlaže Upravnom vijeću ustroj, potreban broj i sastav stručno-tehničkog osoblja te raspis javnog natječaja za zapošljavanje
  7. odlučuje o zasnivanju i prestanku radnog odnosa te zaključuje ugovore o radu stručno-tehničkog osoblja, a na temelju provedenog javnog natječaja
  8. redovito izvješćuje Upravno vijeće o stanju u luci, lučkim kapacitetima, stanju podgradnje i nadgradnje
  9. usklađuje rad koncesionara na lučkom području
  10. nadzire izvršavanje preuzetih obveza na temelju koncesija i posebne upotrebe
  11. unosi podatke o koncesiji i posebnoj upotrebi u Jedinstvenu nacionalnu bazu podataka pomorskog dobra Republike Hrvatske
  12. unosi podatke o koncesijama i posebnoj upotrebi u Upisnik koncesija
  13. obavlja druge poslove u skladu s Zakonom o pomorskom dobru i morskim lukama, statutom i općim aktima lučke uprave.

O ostalim ovlastima Ravnatelja pročitajte više u članku 29. Statuta Lučke uprave Zadar.

Tim Lučke uprave Zadar (stručno-tehničko osoblje)

Pomoćnica ravnatelja za infra/supra razvoj
Marijeta Kalanj Jelavić

Pomoćnik ravnatelja za komercijalno-operativne poslove i marketing
Đoni Štambuk

Voditelj Službe koncesija
Marin Slavić

Referentica za koncesije
Elvi Šimunov-Skoblar

Voditeljica Financijske službe
Irena Rončević

Voditeljica Pravne službe
Sara Dujić

Voditeljica Službe održavanja
Marija Martinić Perme

Tajnica – Voditeljica računovodstva
Marija-Mandalina Zubak

Referentica računovodstva
Iva Knežević

Osoba zadužena za sigurnost luke – PFSO
Marin Perica

Službenica za informiranje
Sara Dujić